Vnější zdroje náplně webových stránek

Vytisknout

Chcete-li přitáhnout větší pozornost (což může být důležité pro prodejní strategii), měla by vaše snaha směřovat k udržení zájmu zákazníka do té míry, že se k vám bude vracet. Při využití vnějších zdrojů je nutné si nejprve určit typ náplně webu a odlišit se od konkurence. Vždy si ověřte správnost eventuálních údajů, zvláště v rychle se měnících tržních oblastech. Základní výhodou využití vnějších zdrojů textu a grafických prvků je rychlost. Obrázky a fotografie lze většinou získat za mírný…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace