Úvod do webového designu pro firmy

Úvodní stránka firemního webu by měla informovat o tom, co všechno na něm návštěvníci mohou nalézt a kudy se k tomu dostanou. Chybět by nemělo ani firemní logo. Důležité je, aby jasně tlumočila záměr firmy a směřovala kroky návštěvníků k vytýčenému cíli. Odkazy na aktuální události, jako jsou mimořádné slevy nebo akce pro zákazníky, zde mají také své čestné místo. Pokud se rozhodnete vložit na úvodní stránku flashové intro, ujistěte se, že návštěvníci budou mít zároveň možnost tento úvod…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace