Usnadnění orientace zákazníků na webových stránkách

Mnohé firmy mají ve svých internetových prezentacích vážné nedostatky. Je to obvykle způsobeno tím, že se příliš soustředí na obsah a nikoli na to, jakým způsobem se zákazníci a návštěvníci stránek k obsahu dostávají. Autor článku pokládá v titulku otázku: Jak si mají zákazníci koupit výrobek, když jej na webových stránkách vůbec nenajdou?Tvorba stránek by se měl řídit těmito základními poznatky:* Jestliže návštěvníci na stránce nenajdou rychle to, co hledají, už se na stránku nevrátí.*…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace