Testujme použitelnost stránek

Internet je poměrně snadno měřitelné médium. Většina firem ale ignoruje jedno měření: pocity zákazníků návštěvníků jejich stránek. Je na čase zeptat se na jejich názor: Našli, co hledali? Jaký mají náhled na firmu po návštěvě stránek?Testování použitelnosti stránek je časově náročné. Pokud ale netestujete důkladně a na širší skupině uživatelů, jak si můžete být jisti, že jste objevili ty nejzávažnější nedostatky? Ty, které by měly být odstraněny co nejdříve?Začněte s vyšším počtem…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace