Šest kroků, jak oživit marketing nudných produktů

Vytisknout

Existují služby a produkty, které není snadné atraktivně marketovat, protože jsou příliš všední a nudné. Na druhou stranu ale není důvod, aby každá firma nedokázala zaujmout a vytvořit žádané vzrušení a zájem. Díky novodobým technologickým možnostem tak mohou i nudné produkty získat potřebný image.Například firma Kimberly-Clark spustila skvělou webovou kampaň, propagujícípapírové kapesníčky Kleenex. Je založená na emočních zážitcích a použití kapesníčků ve spojení s těmito situacemi.Video…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace