Rozpočet pro nákup systémů pro CRM: Opatrnosti není nikdy nazbyt

Článek se podrobně zabývá problematikou softwarových systémů pro řízení vztahů se zákazníky. Klíčové je již jejich samotné zavádění, neboli implementace. Ta samozřejmě do jisté míry záleží na rozsahu takového systému.

Výpočet nákladů na systém pro CRM zahrnuje základní složky jako sestavení týmu odborníků nebo celkovou sumu za nákup, implementaci, údržbu a provoz sítě. Někdy jsou však tyto prvky opomíjeny nebo přehlíženy. Taková chyba však může neopatrnou firmu stát další zbytečné výdaje.

Již při implementaci systému je proto dobré mít na paměti také budoucí provoz sítě a myslet také například na její budoucí možná rozšíření. Ta vyžadují především dobrou integritu programů. Každá firma by si měla navíc dobře rozmyslet, zda se právě jí nákup softwaru pro CRM vyplatí či nikoliv.

**Datum vydání: IV/2002**
Zdroj: CRM Daily - americký portál věnovaný CRM a knowledge managementu
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace