Pumpněte návštěvníky o informace

Bez ohledu na typ stránek, které provozujete, se vám hodí v podstatě dva druhy informací od zákazníků. Jedny o počtu přístupů získáváte automaticky z log souborů. Ty vás informují o tom, kolik lidí vaše stránky navštěvuje, odkud jsou, jakou platformu používají apod. Analýzu log souborů provádí některé programy, například Webtrends. Druhým typem informací, které potřebujete, jsou základní demografické údaje. Tedy informace o tom, odkud vaši zákazníci jsou, zda jsou muži nebo ženy, kolik v…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace