Proč je e-mailová komunikace neefektivní?

Vytisknout

Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů příliš oblíbený. Hlavními důvody jsou nedostatečná pružnost a někdy dokonce nefunkčnost. Většina podniků totiž odpovídá na případné reakce klientů pomalu nebo vůbec.Také v případě e-mailu se ale kvalita poskytovaných služeb a efektivita komunikace jednotlivých firem můžou značně lišit. Některé firmy mají tento servis kvalitní, jiné nikoli. Hlavní důvod je ten, že některé podniky využívají programů pro automatizaci e-…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace