HR News Management News Sales News HRtv Management tv Katalog profesionálů Rekvalifikuj.cz Meetings

Online nástroje, které vám zadarmo usnadní práci

Pro úspěšné podnikání dnes není třeba rozsáhlých investic do softwaru, protože základní potřeby každé menší firmy mohou být uspokojeny některým z online nástrojů, kterých je na internetu k dostání mnoho – i bezplatně. Seznam těch nejužitečnějších přinesl web businessknowhow.com. Některé z nich vám mohou práci usnadnit opravdu hodně a navíc s nulovými náklady.

Nástroje pro projektový management

Trello – Pomůže každému, kdo je na volné noze. Každý profesionál může s tímto nástrojem snadno řídit projekty, ať už jsou vedené ostatními, nebo vámi.

Zoho  – Jde o další nastroj pro řízení projektů, který navíc umožňuje integraci s nástroji Google Apps. Tyto dva nástroje, dostupné zdarma, tak můžete užívat dohromady. Mnoho z toho, co je možné udělat v Google Docs nebo v Microsoft Office, zvládne i Zoho. S tímto nástrojem můžete dokonce uspořádat i online meeting, protože jde také o nástroj pro pořádání telekonferencí.

Nástroje pro ukládání souborů

Google Drive – K dispozici budete mít zdarma až 15 GB volného prostoru.

Dropbox – Jde o nesmírně populární nástroj pro ukládání souborů. Pro malé firmy mohou být 2 GB dost, ale větší firmy si možná budou muset zakoupit upgrade, který Dropbox nabízí.

Evernote – Můžete si snadno uložit cokoliv, na co na internetu narazíte. Později se k tomu vrátíte – a díky tomu ušetříte čas, protože nemusíte opětovně vyhledávat zajímavý obsah, na který jste narazili např. při práci. Také si můžete ukládat vlastní obrázky a dokumenty, což je praktické především tehdy, když si potřebujete udržet přehled o nějakém tématu, kterým se zrovna zabýváte.

Tvorba dokumentů

Google Docs  – V Google Docs můžete vytvářet základní tabulky a prezentace, stejně jako textové dokumenty. Pokud často tvoříte texty nebo vytváříte velký objem korespondence, je to ten pravý nástroj.

ThinkFree – Až 1 GB volného místa pro vaše texty, tabulky a prezentace, které také přímo zde můžete vytvářet.

Plánování schůzek

Doodle – Je skvělý pro plánování skupinových schůzek – každý může hlasovat pro čas, který mu nejvíc vyhovuje.

YouCanBook.Me – Nástroj, který si rozumí s Google Calendar (který je také zdarma).

Calendly – Také nabízí možnost integrace s Google Calendar. Můžete si nastavit automatické upomínky, takže nikdy nezapomenete přijít na schůzky naplánované skrze tento nástroj.

Správa e-mailových kampaní

MailChimp – 2,000 kontaktů je zdarma, proto je tento nástroj vhodný především tehdy, když s e-mailovými kampaněmi začínáte.

MailerMailer  – Umožní vám zaslat až 200 zpráv měsíčně zdarma.

Jaké neplacené online nástroje používáte vy?

-jk-

Zdroj: Business Know-How - americký server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace