On-line zákaznické služby - rychlejší než blesk

Vytisknout

Internet se v oblasti zákaznické podpory prosazuje stále více. Řada lidí jej považuje za plnohodnotnou alternativu telefonických služeb. Firmy mají za to, že se blíží doba, kdy bude možno vyřešit problém v reálném (nebo téměř reálném) čase. Doba odezvy je kritickým faktorem. Pro většinu on-line nakupujících jsou přijatelné 2 hodiny, webové obchody jsou však schopny zareagovat během několika minut.Nabízí li však elektronické obchody podmínky, jež nemohou dodržet, dopad na jejich reputaci je…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace