Obchodní e-mail není pubertální diskusní skupina

Přestože většina lidí již chápe, že obchodní e-maily musejí mít určitou úroveň, do světa byznysu pronikají i legitimní elektronické zprávy působící dojmem příspěvků do teenagerské chatovací skupiny. Manažeři si pak čtou e-maily od svých kolegů a ani po opakovaném soustředěném čtení nevědí, o co se vlastně jedná. Následně jsou nuceni odesílateli telefonovat, což je časově značně neefektivní pro obě strany.Zrádné je například užívání zkratek a v internetové komunikaci tak oblíbených akronymů z…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace