Obchod je žádanější než sex

Nová studie australské Queensland University vyvrátila dlouhodobě zažitý mýtus, že uživatele internetu nejvíce zajímá sex. Prokázala, že vyhledávání sexuálních témat v poslední době ustupuje obchodním tématům, zejména elektronickému byznysu.Profesorka Amanda Spinksová z australského Brisbane zpracovala svou studii v blízké spolupráci s americkou Penn State University. Konkrétně se zabývala vyhledávacími návyky ve Spojených státech a Evropě. Analyzovala více než 30 milionů připojení k…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace