Moderní technologie šetří zákazníkům čas

Článek popisuje zkušenosti jedné z velkých amerických leteckých společností, která jako první začala poskytovat zákaznické služby (objednávku letenek) prostřednictvím internetu. Průměrný počet objednávek je kolem 125 000 měsíčně, poptávka po službách prostřednictvím webu vzrostla velmi rychle brzo po zavedení projektu v květnu 2000. Automatizace je však pouze jedním ze stavebních kamenů zlepšení vztahů se zákazníky.Mezi další klíčové oblasti patří výcvik zaměstnanců, řešení zákazníkových…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace