Měl by mít e-zákazník právo promluvit?

Vytisknout

Společnosti, které nabízejí své výrobky či služby po internetu se v současné době snaží upoutat pozornost zákazníků zejména designem a obsahem svých webových stránek. Obsah internetových stránek a možnosti, které návštěvníkům nabízejí jsou mnohdy rozhodující. Ve světě e-komerce tak vyvstává otázka, co konkrétně by měly webové stránky internetových prodejců obsahovat. Jedním z diskutovaných témat je například zveřejňování zákaznických názorů na prodávané výrobky či služby, které nemusí být vždy…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace