Jako Fénix z popela

Elektronický marketing vznikl díky rychlé expanzi Internetu a vlétl do obchodního světa jako vichřice. Alespoň to tak vypadalo v 90. letech minulého století v USA. Elektronický marketing sliboval ohromující výsledky. Brzy však díky nepříjemnému ekonomickému vývoji přestal ztrácet na popularitě. Dnes vstává elektronický marketing z popela svých minulých proher a chyb jako bájný Fénix. Znovu usiluje o prosazení jako slibný a efektivní nástroj pro strategický růst a tržní úspěch firem. Problémem…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace