Jak získat důvěru on-line zákazníka

Image Lab s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti Image Lab s.r.o.

Vytisknout

Proces budování důvěry zákazníků v internetovou společnost začíná zabezpečením rychlého a bezpečného způsobu nakupování. Zdaleka jím však nekončí. Nedá se postavit ani na občasných dárcích či sezónních slevách. Webové stránky musí obsahovat detaily objednávání a dodávání zboží, jednoduše přístupný postup vyřizování transakcí a místa pro budoucí nákupy se zákazníkovými preferencemi.

Internetoví obchodníci si důvěru zákazníků často získávají službami, které nemusí nutně přinášet zisk. Základem úspěchu je v tomto smyslu osobní přístup, zejména vytváření portálů, kde může zákazník vidět své minulé objednávky a nákupy. Svou roli hrají i odkazy na jiné internetové stránky, na kterých se zákazník může například setkat s reakcemi lidí, kteří si již daný výrobek zakoupili.

Dalšími pomocníky pro získání zákazníkovi přízně jsou tzv. personalizační agenti. Tyto nástroje mohou na základě již zakoupených věcí zákazníka informovat e-mailem o novinkách v daném odvětví, udržovat jeho zájem. Ten dále podněcují i různé on-line vzdělávací programy.

V současné době se často zakládají i podnikové on-line komunity, založené na sdílení informací o vybraných službách a produktech. Zákazníka lze také získat tím, že mu daná společnost hned od začátku poskytuje určité důležité informace, například údaje o výši svého majetku.

**Datum vydání:** VII/2002
Zdroj: E-commerce Times - Magazín o e-komerci
Zobrazit přehled článků ze zdroje E-commerce Times

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace