Jak může integrace počítačové telefonie napomoci zvýšení produktivity

Vytisknout

Call centra se v posledních letech stala základním prostředkem kontaktu se zákazníky. Jsou efektivní z hlediska nákladů a jejich prostřednictvím se dá řešit mnoho věcí (počínaje kontrolou zůstatku na účtu a konče nákupem letenky). Zkvalitnění práce call center může přinést integrace počítačové telefonie. Tato metoda spočívá v přímém propojení počítačových systémů prostřednictvím jednotek pro hlasovou odpověď (**Voice Response Units**). Volající tak mohou používat pro komunikaci s call centrem…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace