Inteligentní call centrum - automatizace pravidel obchodování

Vytisknout

Současný trend zavádění samoobslužných aplikací (zejména v oblasti systémů pro řízení vztahů se zákazníky) vytváří potřebu využívání inteligentních aplikací. Konkrétně v oblasti bankovnictví pak tyto aplikace musí umět více než jen přijímat platební příkazy a informovat o zůstatku na účtu. Měly by dokázat převzít část odpovědnosti zákazníka. Tomuto novému přístupu říkáme automatizace pravidel obchodování.Pravidla obchodování jsou rozhodnutí a praktiky, které umožňují určitému podniku zkvalitnění…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace