HR News Management News Sales News HRtv Management tv Katalog profesionálů Rekvalifikuj.cz Meetings

Firmy považují elektronické obchodování za přínos

Navzdory celkovému poklesu výdajů na informační technologie se investice do elektronického obchodování zvyšují. Internet představuje efektivní způsob, jak udržovat vztahy se zákazníky a dodavateli po celém světě. Nedávno prováděný výzkum uvádí jako hlavní důvod investic do e-komerce požadavky zákazníků (42 % firem), jako další bývá uváděno snížení výdajů. Čtyřicet procent podniků je toho názoru, že webové služby zvyšují kvalitu zákaznických služeb. Více než 50 % respondentů považuje internet za prostředek zlepšující koordinaci mezi dodavatelem a zákazníkem, stejné množství podniků také sdílí svá data s dopravci.

Jakmile se elektronické obchody rozhodnou investovat do technologií zákaznických služeb, automatizace dodávek a dalších nástrojů, lze podle analytiků očekávat výrazný nárůst počtu prováděných transakcí. Z celkových prostředků určených na IT jde do e-komerce zhruba 12 %, což je zhruba dvakrát tolik, než před vzestupem elektronického obchodování.Výzkumu se účastnily podniky z deseti zemí zabývající se například výrobou, nákupem a prodejem, finančními operacemi či pojišťovnictvím.

**VIII/2002**
Zdroj: CRM Daily - americký portál věnovaný CRM a knowledge managementu
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace