Firemní web nebývá dobrý web

Současná kvalita internetového zastoupení českých firem připomíná starý vtip, který říká, že weby se dělí na dva druhy: na firemní a na dobré. Nejběžnějším nedostatkem, který spolehlivě odradí od nákupu produktů firmy, je neaktualizovaný web. Mnohé weby bývají informačně chudé, plní spíše funkci inzerátu, často chybí e-mailový formulář pro vyplnění dotazů. Nebo naopak jsou firemní weby natolik originální, že pro orientaci potřebujete legendu. Kvalitní web je tvořen odpověďmi na několik otázek:-…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace