Evropská mediální krajina ve výzkumu EIAA

Vytisknout

55 procent evropských uživatelů internetu aktivně mění svůj názor na obchodní značky poté, co si o nich vyhledá informace na internetu. To je jedno z hlavních zjištění studie organizace European Interactive Advertising Association (EIAA) s názvem European Media Landscape Report. European Media Landscape Report je rozsáhlá studie spotřeby médií, používání internetu a trendů v…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace