E-mail marketing jako na Divokém západě?

Provozujete E-mail marketing a najednou zjisťujete, že se vám vrací vaše elektronická pošta zpátky nedoručená? Nejspíš doplácíte na problém „spammingu“(zasílání nevyžádané pošty). Jak se bránit?

Internetoví provideři sledují záplavu nevyžádaných, datově objemných a zavirovaných e-mailů se vzrůstajícími obavami. Velké soubory spotřebovávající většinu kapacity sítě jsou problémem, který stojí peníze a vede poskytovatele připojení k radikálním krokům – pomocí filtrů (např. podle určitých slov) je podezřelá pošta (hlavně HTML soubory) prostě vrácena odesilateli; a problém je na světě – zákazník nedostane vaši nabídku včas, a nebo dokonce vůbec.

Řešení může spočívat v pořízení drahého softwaru umožňujícího vytvářet stránky bez HTML kódu (to si ne každý může dovolit), dále v používání pouze textových informací (což má estetické nedostatky), ale asi nejlepší cestou je naučit své zákazníky, aby se pravidelně dívali na vaše stránky, čímž snížíte počet vámi odeslaných mailů.

**Datum vydání: IV/2002**
Zdroj: Marketing Profs - americký server z oblasti reklamy a marketingu
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace