Dobrý firemní web vyžaduje údržbu

Vytisknout

Obchodní vztahy s dodavatelem vašich webových stránek nekončí v okamžiku jejich uvedení do provozu. Pokud má internetová prezentace sloužit svému účelu a být pro zákazníky atraktivní, potřebuje kontinuální aktualizaci a oživení. Článek přináší několik podnětů, na než je dobré při této činnosti pamatovat. Je to zejména pravidelná aktualizace obsahu – přidávání nových článků, interaktivních nástrojů a tipů. Je dobré ve spolupráci s dodavatelem vypracovat kalendář, kdy a co bude upraveno. Vaše elektronické sídlo by mělo přinášet informace o nových produktech, které nabízíte, a to co nejdříve, jakmile to je možné

Navigace je významnou složkou ovlivňující orientaci na stránkách – na základě využití jednotlivých stránek je třeba doladit jejich dostupnost a zdůraznit potřebné. Speciální nabídky a promotion pomáhají udržet svěží dojem z vašeho webu a povzbuzují zákazníky, aby lépe poznali spektrum vašich produktů či služeb. Přepracování designu stránek se také může dostat ke slovu – zákazník hledá stále nové věci a inovace. Spolu se svým dodavatelem vypracujte plán, jak by měla elektronická prezentace vaší firmy vypadat za rok či rok a půl.
Zdroj: bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům
Zobrazit přehled článků ze zdroje bcentral
Štítky: Internet a e-mail
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace