Dobré a ještě lepší on-line vztahy se zákazníky

Stejně tak jako e-komerce již dávno není pouhý jednoduchý proces obchodování prostřednictvím Internetu, ani e-CRM nelze chápat jen jako řízení vztahů se zákazníky v prostředí celosvětové počítačové sítě. E-CRM se rychle vyvinulo v komplexní strategii. V současné době tedy již nepředstavuje původní doplněk podnikové strategie pro řízení vztahů se zákazníky, nýbrž integrovanou on-line strategii založenou na webové analýze, správě obsahu, samoobsluze a spolupráci. Současné e-CRM je budováno na bázi…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace