Dobrá zákaznická databáze není jen technologie

Vytisknout

Budování CRM systému a s ním související zákaznické databáze je nekončící úkol. Současná technologie je schopna spravovat data velmi efektivně, je tedy čas se zaměřit na budování patřičné podnikové kultury a zaměstnaneckého zázemí, aby systém dosahoval co nejlepších výsledků. Jedním z problémů je nefungující týmová spolupráce, neochota či strach poskytnout data jinému oddělení. Je třeba vytvořit tým pracovníků z různých sekcí, kteří se zaměří na řešení kritických záležitostí brzdících rozvoj…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace