Call centrum budoucnosti

Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě služby zákazníkům prostřednictvím telefonu. Automatizovaná distribuce hovorů (**ACD**) zajišťovala přesměrování hovoru na příslušného (kompetentního) pracovníka call centra. S přibývajícím počtem zákazníků, kteří se vyznali v nových technologiích a se vzrůstajícím využitím Internetu však bylo nutné přehodnotit obchodní postupy a zaměřit se na další generaci technologií pro služby zákazníkům. Centra pro interakci se…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace