Blogy dobré i špatné pro byznys

Vytisknout

Měly by firmy nechat své zaměstnance, aby si vedli internetové deníčky a zmiňovali se v nich i o své práci? A jak velkou pozornost by měly věnovat tomu, co o nich ve svých blozích píší další lidé? I když některé firmy již berou blogy svých zaměstnanců v potaz, studie společností Intelliseek a Edelman ukázala, že téměř 70 procent firem neformulovalo žádná formální pravidla pro blogování.Na straně blogujících zaměstnanců existuje podle závěrů této studie jistá dobrá vůle. Záznamy o spokojenosti se…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace