7 hříchů stránek on-line služeb

Vytisknout

Autor přináší pohled na největší hříchy, které jsou páchány na stránkách profesionálů.- Egocentričnost. Je z uvedených hříchů nejhorší. Návštěvníci přicházejí na stránky z různých důvodů. Průzkumy ale ukazují, že potenciální kupci vědí, jak málo odlišuje top firmy nebo praktiky od ostatních. Očekávají, že se všude dozvědí informace typu: Naši lidé navštěvovali nejlepší školy, dělají to nejlépe a nejvíce jim záleží na zákazníkovi. Hledají ale spíše informace typu: Známe vás a to, co děláme a už…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace