10 tipů pro firemní webové stránky

Image Lab s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti Image Lab s.r.o.

I malé firmy rychle pochopily, že mít vlastní webovou stránku dnes není výhoda, ale nutnost. Mít webovou stránku však ještě neznamená zaručený úspěch u zákazníků. Špatně vytvořené a rozvržené stránky naopak uživatele Internetu odrazují a předem zavírají jejich peněženky. Článek nabízí deset doporučení, jak správně postupovat při navrhování firemních webových stránek.

- Neskrývejte, co prodáváte. Zákazníky zajímají především vaše produkty a pokud nebudou na stránkách moci nalézt sekci s nabízenými službami, načítání bude trvat příliš dlouho nebo bude chybět objednávkový formulář, obrátí se ke konkurenci.
- Usilujte o profesionální vzhled. Zákazníci očekávají, že webové stránky firmy budou vypadat stejně dokonale jako tištěné propagační materiály.
- Zajistěte snadnou navigaci. Zákazníci nemají čas nazbyt. Webové stránky proto opatřete navigačním schématem a možností vyhledávání informací.
- Podporujte průchod stránkami a podněcujte k nakupování. Řiďte se stejnými technikami jako obchody s oblečením, když cíleně umisťují ponožky nebo parfémy blízko k pokladně.
- Doporučujte doplňkové koupě. Zákazník chystající se zakoupit jeden produkt by měl mít k dispozici i seznámení s jeho příslušenstvím nebo podobnými produkty.
- Umožněte volbu způsobu objednávání. Ne každý zákazník chce na Internetu uvádět číslo své platební karty. Nabídněte proto různé alternativy vyřizování objednávek.
- Řekněte jim, kde vás najdou. Dříve než něco zakoupí se zákazníci budou zajímat o vaše kontaktní údaje.
- Zaveďte formulář pro zpětnou vazbu. Poskytnete tak zákazníkům další možnost, jak vás kontaktovat, zjistíte, co si myslí a budete moci lépe rozvíjet PR aktivity.
- Čtěte e-mail uvedený na vašich stránkách alespoň jednou denně. Internetová komunikace si žádá okamžité jednání. Zákazník očekává odpověď na svůj dotaz do 24 hodin.
- Pomozte návštěvníkům procházejícím vaše stránky najít cestu zpět na začátek. Na každou stránku umístěte název vaší společnosti, telefon a odkaz na home page.

-kk-
Zdroj: Business Know-How - americký server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace