10 bloggerských tipů pro váš startup - část 1/2

Vytisknout

Podnikatelské myšlenky vznikajících startupů jsou v řadě příkladů skutečně velmi zajímavými počiny, o kterých je dobré okolí informovat a dát tak o sobě vědět. Plánujete nebo dokonce už máte úspěšný startup projekt? Jak o sobě dáváte vědět? Využíváte vlastní blog nebo jste tou myšlenkou otráveni? A co když se vám to vyplatí? Zkuste následující tipy od serveru Business 2 Community, které mohou z vašeho blogu udělat přínosný marketingový nástroj.

1. Blogujte pravidelně. Blog, na kterém se nepravidelně nebo téměř náhodně objevují nové příspěvky, je mrtvý blog. Možná nestíháte přidávat příspěvky denně, ale co takhle třikrát týdně anebo alespoň dvakrát? Nemusíte přeci psát zdlouhavé eseje, které čtenáře jen znudí. Může to být klidně jen seznam vašich poznatků k určitému tématu nebo zajímavá infografika a další věci, které přilákají vaše čtenáře.

2. Vybírejte témata s rozmyslem a spolupracujte. Myšlenek, které můžete uveřejnit je bezpočet, a není zrovna jednoduché vybrat ta správná témata. Na co pak máte tým? Zodpovědnost nemusí viset jen na jednom člověku. Rozdělte si práci v týmu, společně vyberte problematiku, která je pro vás relevantní, a vzájemně si pomáhejte při psaní i editaci.

3. Nebojte se spisovatelské krize. Víte, co je syndrom bílého papíru? Podobný pocit, že nemáte o čem psát, aniž jste vůbec začali, můžete mít i v případě vašeho blogu. Jakmile se ale jednou pustíte do psaní, tím více témat se urodí ve vaší mysli. Zapojíte se do blogerských sítí, které vás budou ovlivňovat stejně tak jako vy ovlivníte je.

4. Začněte s 5 tématy. Proč pět a ne jen jedno? Pět témat vás donutí pokračovat v psaní a neskončit jen jedním článkem. Témata můžete v průběhu samozřejmě měnit, ale rozmanitost a vidina nezodpovězených otázek, které ještě čekají na zodpovězení, vás prostě nenechají jen tak skončit. Jakmile napíšete jeden post, pokračujte na dalším.

5. Použijte princip klíčové dírky. Vyprodukovat jen tak z hlavy článek zvládne snad jen zkušený novinář. Vyzkoušejte proto koncept klíčové dírky, kde začnete obecnějším úvodem k tématu, poté napište 3 až 4 odstavce přímo k tématu a v závěru sumarizujte a generalizujte diskutované téma. Napsali jste okolo 350 slov? Skvělé! První příspěvek na blog je na světě.

Druhou část článku si můžete přečíst zítra.

-bn-

Zdroj: business2community.com - online komunita pro manažery a podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje business2community.com
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace