HR News Management News Sales News HRtv Management tv Katalog profesionálů Rekvalifikuj.cz Meetings

Znalosti a věrnost zaměstnanců

Výzkumní pracovníci z Marshall School of Business (Los Angeles) vypracovali v průběhu 90. let pět studií, které u zkoumaných společností odhalily ztenčování hierarchie, rozptyl pravomocí a rozhodování a přijímání postupů spojených se zlepšováním kvality a informačních technologií.

Společným prvkem všech souvisejících strategií managementu jsou zaměstnanci a jejich vzájemné vztahy. Změny by se měly nejvíce projevit v metodách najímání a udržování pracovníků. Organizace se od sebe odlišují tím, jakou roli v jejich celkovém intelektuálním vlastnictví hrají jednotliví zaměstnanci.

Velkou důležitost si zachovává pojem loajalita zaměstnanců, tj. upřednostňování vztahů před vlastními sobeckými zájmy. Loajální zaměstnanec nejen že plní zadané úkoly, ale také přijímá zodpovědnost za spokojenost zákazníka.

**Datum vydání: X/2001**
Zdroj: Knowledge Management Magazine - zdroj informací pro oblast knowledge managementu (správy znalostí)
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace