HR News Management News Sales News HRtv Management tv Katalog profesionálů Rekvalifikuj.cz Meetings

Ten, který přežil

IMAGE LAB s. r. o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti IMAGE LAB s. r. o.

Článek je postaven na paralele mezi reality show Survivor (Přeživší) a skutečným světem obchodu. Autor se zabývá strategiemi, které mohou pomoci podniku překonat období ekonomického poklesu. Co by tedy měla společnost dělat? Odpověď není jednoduchá – úspěch předpokládá odvahu vyzkoušet něco nového a odlišného společně s podporou ze strany dodavatelů, obchodních partnerů a zaměstnanců. A také notnou dávku štěstí.

Klíčovými oblastmi úspěchu jsou nábor a rozmístění talentovaných lidí – toho lze dosáhnout např. pomocí pohovorů hlouběji zkoumajících povahové vlastnosti. Pokud je to vhodné, využijte outsourcingu, nebo najímejte pracovníky na volné noze. Dalším fakotrem jsou zákaznické služby – každý zákazník i zaměstnanec si zaslouží důvěru a respekt, věnujte se dostatečně výcviku vašich pracovníků. Udržet talentované a motivované pracovníky je neméně důležité – buďte otevření a netajte před nimi plány společnosti.

Inteligentní obchodní strategie znamená přemýšlet o nejefektivnější metodě marketingu, o naplnění trhu a nových oblastech, geografických i ekonomických, na něž se lze zaměřit. Přežít v nejistých podmínkách znamená mimo jiné mít jasno v tom, čeho chcete dosáhnout, a vybudovat tým manažerů i zaměstnanců s vysokou morálkou, sdílející společnou vizi.

**Datum vydání: VI/2002**
Zdroj: The CEO Refresher - americký server věnovaný managementu

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace