Šest tipů pro efektivní spolupráci na dálku

Image Lab s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti Image Lab s.r.o.

Mnoho malých podniků si to již uvědomilo. Potřebují spolupracovat se zaměstnanci, kteří pracují na dálku, zaměstnanci v terénu a také klienty a obchodními partnery. Spojí-li své týmy pomocí Internetu, zvýší produktivitu zaměstnanců, sníží náklady a zlepší komunikaci. Jaké nástroje tedy mohou pomoci se zdokonalením efektivity prací vykonávaných na dálku? Toto je šest nejdůležitějších nástrojů:
- Sdílení kalendářových systémů.
- Sdílení databází s kontakty.
- Centralizované ukládání dokumentů.
- Sdílení novinek a oznámení.
- Pořádání virtuálních konferencí.
- Instant messaging.
Zdroj: bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům
Štítky: Firemní kultura

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace