Proč krachují malé firmy?

Image Lab s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti Image Lab s.r.o.

- Neprovádějí adekvátní průzkum trhu. Skočit do byznysu jen proto, že to vypadá správně, se může ukázat jako velmi nákladná chyba.

- Chybí jim nadšení. Pokud nemáte rádi to, co děláte, je nepravděpodobné, že budete dlouhodobě úspěšní.

- Nemají finance a manažerský plán. Nevstupujte do byznysu bez konkrétního plánu a povědomí o počátečním kapitálu. Měli byste také být připravení najímat správné zaměstnance.

- Nemají marketingový plán. Můžete mít skvělou produktovou řadu, ale zákazníci o ní nebudou vědět, dokud je neoslovíte.

- Vybírají si špatné umístění. Vždy byste měli provést průzkum vhodného umístění pro váš obchod, aby byl v dané oblasti viditelný.

- Nechovají se poctivě. Nepoctivá pověst se rychle šíří.

- Špatně plánují rozšíření. Expandovat můžete jen ve chvíli, pokud jste dostatečně úspěšní. Vycházejte ze svých finančních možností a situace na trhu.

-kk-

Zdroj: Morebusiness.com - americký web pro malé podnikatele
Štítky: Řízení firmy

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace