O klientech a toaletním papíru - 8 trapasů z domácí kanceláře

IMAGE LAB s. r. o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti IMAGE LAB s. r. o.

Každý má právo zvolit si, kde bude pracovat. Někteří lidé se tak rozhodnou, že budou (alespoň do jisté míry) řídit sami sebe a pracovat v domácím prostředí. Domácí kancelář má mnoho různých výhod, má však také nevýhody, které si mnozí lidé neuvědomují. Jednou z nich je například telefonická komunikace, jíž může v domácím prostředí rušit nesčetné množství faktorů a může tak dojít až k poškození těžce vybudovaných obchodních vztahů.

Autor článku pro názornost uvádí osm telefonických trapasů, které se při jednání s klienty či obchodními partnery přihodily jemu a jeho kolegům. Rozhodně by se však již nemělo přihodit dalším podnikatelům, že by důležité osobě do telefonu mimoděk řekli například toto:
- „Leslie, toaletní papír je na horní poličce.“
- „Počkejte prosím, musím vyhodit své děti z kanceláře.“
- „Já nevím, jak pracujete vy v normální kanceláři.“
- „Udělal bych to moc rád, ale nemám proto dostatek prostoru.“
- „Musím jít dovařit večeři.“
- „Už mě teď slyšíte?“
- „Okamžik, někdo zvoní.“
- „Má domácí kancelář je tak pohodlná, tak útulná, tak perfektní…“
Zdroj: bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům
Štítky: Řízení firmy

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace