Novoroční předsevzetí pro malé firmy

Vytisknout

K novoročním předsevzetím patří i cíl dosáhnout v nastávajícím roce lepších obchodních výsledků. Článek přináší několik tipů pro malé firmy.

- Najděte si své téma. V dnešním světě každý něco prodává, a proto byste měli hledat jedinečnou cestu, jak upozornit právě na vaše produkty nebo služby.

- Inzerujte na Internetu. Pokud jste tradiční malá firma, která dosud příliš nepronikla na Internet, změňte to. Reklama na Internetu je nenákladná a nenáročná na čas. Umožněte zákazníkům, aby se o vás něco dozvěděli, než přijdou do vašeho obchodu. Budujte také databázi e-mailových adres svých zákazníků, abyste je mohli touto cestou informovat o novinkách či slevách.

- Pusťte hudbu. Zaveďte zvukový systém, který dodá vašemu obchodu příjemný hudební podkres. Dávejte ale pozor, aby nerušil při konverzaci se zákazníky.

- Zaveďte nové služby. Spolu s novými produkty nabídněte i nové doplňkové služby, abyste upoutali více zákazníků.

- Veřejně projevujte uznání zákazníkům. Platí to zejména u zákazníků, kteří s vámi zůstávají dlouhodobě nebo utrácejí více peněz než ostatní. Posílíte tak vaše vztahy a dáte jim pocit výjimečnosti.

- Dejte si obchodní předsevzetí. Uvažujte o tom, co jste dosud neuvedli do praxe. Může to být cokoli od zavedení nové produktové řady po nalezení lepších dodavatelů.

- Začněte rok dobrým skutkem. Chcete-li být úspěšní, neměli byste jen brát, ale také dávat. Udělejte něco pro potřebné.

-kk-
Zdroj: Morebusiness.com - americký web pro malé podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Morebusiness.com
Štítky: Řízení firmy
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace