Nové výzvy ve vedení profesionálních služeb

IMAGE LAB s. r. o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti IMAGE LAB s. r. o.

Firmy poskytující profesionální služby čelí zcela novým výzvám – od klientů, společníků i konkurence. Podle profesora Thomase J. DeLonga z Harvard Business School však tradiční vůdcové poskytovatelů profesionálních služeb nedokážou na nové výzvy správně reagovat. V článku uvádí některá svá doporučení z nové knihy When Professionals Have to Lead (Když profesionálové musejí vést).

- Dnešní vůdcové firem poskytujících profesionální služby jsou zahlceni požadavky klientů, nároky na lidský kapitál, nedostatkem organizačních strategií a zejména nereálnými očekáváními od samotných svých úkolů.

- Existuje také pokračující trend soustředit se na rozvoj pouze u ctižádostivých profesionálů a ignorovat velký počet těch velmi kompetentních, kteří tvoří srdce a duši firmy.

- Model integrovaného vůdcovství by měl stát na čtyřech specifických dimenzích: určování směru, získávání nasazení pro tento směr, vykovávání toho směru a ztělesňování osobního příkladu.

-kk-
Zdroj: HBS Working Knowledge - kolekce nejnovějších manažerských trendů z Harvard Business School

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace