Nedělejte cizího

Žádná firma není ráda, když ji opustí kvalitní zaměstnanec. To, že takový zaměstnanec dá výpověď však ještě neznamená, že s původním zaměstnavatelem musí přerušit veškeré styky a bude již hrát pouze roli konkurenční hrozby. Bývalí zaměstnanci jsou naopak výborným zdrojem obchodních příležitostí a firmám se vyplatí dobré vztahy s nimi neopouštět.

Bývalí zaměstnanci mohou pro firmy být ochránci dobrého jména a přivést nové klienty nebo zaměstnance. Firmy by se jim proto měly systematicky věnovat i poté, co jejich řady opustí. Mohou například zavést speciální sekci na svých webových stránkách, informovat je o vývoji firmy prostřednictvím firemního časopisu nebo je zvát na firemní společenské akce.

-kk-
Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace