"Krizoví" podnikatelé bývají úspěšnější

Image Lab s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti Image Lab s.r.o.

Vytisknout

Úsloví „co vás nezabije, to vás posílí“ platí i pro podnikatele. Ti, kteří dokáží udržet svou začínající firmu v průběhu ekonomické krize, mají totiž nadprůměrnou šanci, že dosáhnou dlouhodobého úspěchu. Ukázal to výzkum největší světové nadace zaměřené na podnikání Kaufmann Foundation.

Výzkum analyzoval více než 8000 firem založených v posledních 175 letech. Dospěl k závěru, že firmy založené v obdobích ekonomické recese mají větší šanci na úspěch. I když se v krizových obdobích zakládá méně firem, významná část z nich se svým majitelům vyplatí.

Jedním z důvodů úspěchu firem zakládaných v ekonomicky nepřívětivých dobách je skutečnost, že když mají méně zdrojů, nutí je to být obezřetnější při zacházení s penězi. Často se také jedná o podnikatele, kteří svou snahu myslí opravdu vážně a dokáží přežít i s malými přísuny hotovosti.

Je proto možné, že současná ekonomická krize přinese éru nebývalého úspěchu podnikání – minimálně pro ty, kteří mají dostatek odvahy na to, aby začali podnikat právě dnes.

-kk-

Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Inc.com
Štítky: Řízení firmy

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace