Ještě efektivnější vedení vaší firmy

Jak vést firmu efektivněji? Jak snížit náklady a uspokojit přitom potřeby zákazníka? Musíte se kvůli tomu vzdát kontaktního centra? Na všechny tyto otázky článek se snaží odpovědět a ještě přidává několik užitečných tipů.

Přestože již existují kvalitní a dostupné technologie pro styk se zákazníky, jejich neefektivní používání často výrazně zvýší náklady. Je tedy dobré mít svá kontaktní centra stále pod kontrolou. Také před nákupem softwarových nástrojů pro tento účel je třeba důkladně předem zvážit efektivitu nákladů a časových i personálních investic.

Účinné může být například zjištění nejefektivnějších a nejpoužívanějších nástrojů a jejich případná eliminace či naopak jejich rozšíření. Velmi efektivní bývají v tomto směru určité výhody, které zákazník získá při používání konkrétního prostředku komunikace (dovoz zdarma, cenová zvýhodnění, atd.). Také sledování délky hovorů v kontakt centru může přinést důležité informace. Školení agentů a jejich zasvěcování do historie zákazníků slaví velmi často úspěch. Článek ještě nabízí celou škálu užitečných rad a tipů.

**Datum vydání: IV/2002**
Zdroj: CRM Daily - americký portál věnovaný CRM a knowledge managementu
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace