HR News Management News Sales News HRtv Management tv Katalog profesionálů Rekvalifikuj.cz Meetings

Jak vést v těžkých časech

Vedení firmy v obtížných časech vyžaduje velké soustředění a zvláštní pozornost pro kritické oblasti, které zajistí rychlou nápravou s udržitelným zlepšením výkonnosti.

- Komunikujte kontinuálně a upřímně. Autenticita a frekvence komunikace by měla být vaším neustálým cílem. Vysvětlete současný stav firmy a příčiny, které k němu vedly. Sdílejte, co plánujete dělat. Zároveň dobře poslouchejte, jak váš problém vnímají zaměstnanci.

- Vytvořte plán na základě reality. Přijděte s definitivní strategií, která bude řešit klíčové problémy. Nemusíte hledat okamžité řešení, které by bylo jen krátkodobé. Neslibujte však nic, co nebudete moci splnit. Zapojte do svého plánu zaměstnance a vysvětlete jim, jak mohou přispět změnou svého chování.

- Soustřeďte se na svůj nejlepší talent. Dělejte vše pro to, aby vám v obtížných chvílích neodešel. Dejte těmto zaměstnancům najevo, že o ně stojíte a jak jsou pro organizaci důležití.

- Jednejte rozhodně. Jednejte jako kapitán lodi v rozbouřených vodách, který musí být viditelný a připravený u kormidla a zároveň ochotný bojovat kdekoli na své lodi. Série malých neviditelných kroků vám nepomohou.

- Změňte svou perspektivu. Pokud jste již nějakou dobu nevylezli na stožár, udělejte to. A co jít se podívat do podpalubí, kde probíhá každodenní práce?

-kk-
Zdroj: Forbes.com - prestižní americký časopis a web věnovaný obchodu
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace