Jak si udržet kreativní zaměstnance

Článek je odpovědí na dotaz jednoho čtenáře webových stránek Monster.com, který by rád zjistil, proč z jeho firmy odešla většina kvalitních a nadaných lidí. Ti byli navíc velmi kreativní, takže firmě teď chybí nové nápady a inovativní myšlenky. Zajímá ho tedy, jak si může perspektivní zaměstnance udržet a jak pozná, že jsou spolehliví.Problém zde spočívá pravděpodobně v samotném přístupu ke kreativním a inovativním zaměstnancům. Vedoucí mnohdy odmítne jejich myšlenky, aniž by je prozkoumal, což…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace