Jak řídit nárůst cen

Vytisknout

Současné době stačí projet kolem benzínové pumpy a spotřebitel je konfrontován s nárůstem cen. Profesor John Quelch z Harvard Business School nabízí v článku firmám několik tipů, jak se vypořádat s inflací a šokovanými spotřebiteli.

- Rozdělujte spotřebitele do segmentů podle chování spojeného s užíváním produktů a citlivostí na ceny.

- Marketéři by měli vytvářet produkty a obaly tak, aby vyhovovaly maloobchodním cenám.

- Nesnižujte ceny všude, ale pouze u produktů, u kterých vidíte možnost snížení inflace.

- Uvolněte své nabídky tak, aby bylo i pro spotřebitele citlivé na ceny možné najít vhodná řešení a služby.

- Řiďte své sklady metodou last-in, first-out.

-kk-

Zdroj: HBS Working Knowledge - kolekce nejnovějších manažerských trendů z Harvard Business School
Zobrazit přehled článků ze zdroje HBS Working Knowledge
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace