Jak na strategické cíle do nového roku

Image Lab s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti Image Lab s.r.o.

Vytisknout

Při přípravě strategického plánu na další rok je důležité stanovit si jasný směr s jasnými cíli. Pokud již máte plán na příští rok nějakou dobu připravený, můžete se na něj před koncem tohoto roku ještě jednou podívat, zda jej neuvidíte v jiném světle.

Strategický plán do nového roku by měl počítat s vynásobením kvantitativních výsledků firmy na konci roku růstovým faktorem příslušného podnikatelského odvětví. Může jít o 5 až 25 procent. Je třeba hledat řešení pro jakékoli problémy, které mohou ve vaší oblasti nastat. Pokud chcete do nového roku vstoupit s dynamickým plánem, měli byste uvažovat jinak. Zhodnoťte výsledky uplynulého roku a poučte se z nich. Seznamte s navrhovanými (reálnými) cíli zaměstnance.

Plán rozvoje, který v novém roce přinese firmě růst, by měl zahrnovat kvalitu, rozvoj produktů, spokojenost zákazníků, příjmy a zisky, produktivitu, intelektuální kapitál, strategické vztahy, růst nových zákazníků a udržení zaměstnanců. U každého z těchto faktorů proveďte analýzu pomocí následujících tří kroků.

1. Co fungovalo, co bylo naopak špatně a nefungovalo. Co je třeba ihned zastavit?

2. Jakých výrazných a dynamických výsledků chcete dosahovat v jednotlivých oblastech? Všechny cíle by měly být měřitelné a inspirovat odpovědné osoby k tomu, aby jich dosáhly.

3. Kdo je odpovědný za každý faktor.

-kk-
Zdroj: Morebusiness.com - americký web pro malé podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Morebusiness.com

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace