Firmy šetří na služebních cestách

Ve snaze o snižování nákladů zavádí stále více amerických firem striktnější pravidla pro služební cesty. Snaží se lépe využít jednodenních cest a také webových konferencí. Vyplývá to z nedávného výzkumu společnosti Rearden Commerce.

Výzkumu se zúčastnilo 30 cestovních manažerů, které mají stovky klientů z řad firem po celých Spojených státech. 71 procent uvádí pokles celkového počtu služebních cest. 88 procent dokonce v posledních měsících zaznamenalo raketový nárůst požadavků na schválení služebních cest. 82 procent říká, že zaměstnavatelé upřednostňují nižší náklady před pohodlím.

Další způsoby snižování nákladů na služební cesty zahrnují větší důvěru ve webové konference nebo vyhledávání levných hotelů.

-kk-

Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace