Firmy se bojí sociálních médií

Image Lab s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti Image Lab s.r.o.

Většina firem nemá žádné formální plány pro zavedení sociálních médií nebo využívání jejich výhod, které mohou pomoci zlepšit vztahy se zákazníky nebo zvýšit prodej. Hlavní příčinou je strach a apatie. Vyplývá to alespoň z globálního výzkumu konzultační společnosti Vanade, která se zabývá poradenstvím v oblasti informačních technologií.

Více než polovina respondentů uvedla, že ředitelé a zaměstnanci IT mají strach ze snížení produktivity zaměstnanců. 60 procent se domnívá, že management nerozumí potenciálním výhodám sociálních médií. Pouze 18 procent firem má nějakou strategii pro integraci sociálních médií.

Mezi firmami, které sociální sítě využívají, zaznamenaly dvě třetiny vyšší spokojenost zákazníků a 64 procent uvádí lepší pověst na trhu.

-kk-
Zdroj: WebProNews - americký portál pro webové profesionály

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace