Efektivní komunikace s nejmladší generací zaměstnanců

IMAGE LAB s. r. o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti IMAGE LAB s. r. o.

Bystrý zaměstnavatel si rychle všimne, že nejmladší generace zaměstnanců není jako generace přecházející. Podle toho je také třeba upravit přístup manažerů k těmto zaměstnancům. Vedle pokročilých technických dovedností se tzv. Millennials liší především tím, že očekávají neustálou zpětnou vazbu ohledně své výkonnosti. Jak jim ji tedy poskytovat efektivně? Článek na portálu BusinessWeek.com shrnul čtyři stručné rady.

Vyvažte negativa pozitivy

Nemluvte jen o tom, co dělají špatně, ale o tom, jak přispívají celé firmě a mohou přispívat i více, dosáhnou-li určitých změn.

Buďte specifičtí

Nejmladší generace si nepotrpí na teoretizování. Očekává specifické instrukce, jak má upravit své chování.

Hledejte řešení společně

Větší motivaci mladé generace ke změnám dosáhnete, zapojíte-li ji do hledání způsobů, jak se změnit.

Vytvořte plán změny

Sestavte konkrétní plán, podle něhož budou zaměstnanci přizpůsobovat svou práci, s měřitelnými kritérii v průběhu realizace.

-kk-

Zdroj: Bloomberg Businessweek - portál prestižního amerického týdeníku Business Week a mediální agentury Bloomberg
Štítky: Firemní kultura

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace