Co máte nabízet uchazečům o zaměstnání ve vaší firmě?

Vytisknout

Při rozsáhlosti dnešního trhu není vždy snadné získat dobré zaměstnance. Existuje však několik rad, které nám mohou pomoci při samotném přijímání nových pracovních sil:
* Zjistěte, jak si vlastně nový zaměstnanec představuje formu odměn. Pokud najímáte někoho pouze na vedlejší úvazek, bude jej určitě zajímat hlavně místo s pružnou pracovní dobou a plat by se měl odvíjet od počtu odpracovaných hodin. Na druhou stranu potencionální stálé zaměstnance budou nepochybně zajímat otázky platu, zaměstnaneckých výhod, sociální a zdravotní zajištění nebo možnost postupu,
* Dokažte zaměstnanci hodnotu odměn a výhod,
* Ošetřete smlouvu po právní stránce, nejlépe za pomoci odborníka,
* Zjistěte si, jak v podobném případě postupuje konkurence. Dobrým zdrojem informací mohou být místní oficiální organizace, jako například obchodní a hospodářské komory, ale také vlastní zaměstnanci. Ochotní mohou být také zástupci podniků a firem, kteří nejsou vašimi přímými konkurenty,
* Pokud uchazeč požaduje vyšší plat, než mají vaši stávající zaměstnanci, dobře si rozmyslete, jestli je vůbec potřeba pracovní pozici obsahovat. Nespokojenost zavedených zaměstnanců by vás totiž mohla stát příliš a někdy je lepším řešením částečná restrukturalizace firmy.

**Datum vydání: II/2002**
Zdroj: bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům
Zobrazit přehled článků ze zdroje bcentral
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace