Americké firmy chtějí ušetřit na charitě

Pokles ekonomiky vede americké malé firmy k tomu, že začínají šetřit na charitě. Nedávný výzkum časopisu Chronicle of Philanthropy, kterého se zúčastnilo více než tisíc malých firem, ukázal, že 38 procent z nich letos daruje charitě méně peněz než loni. 47 procent zatím setrvává u toho, že věnuje přibližně stejné částky jako loni.

I přes ekonomickou krizi se však 43 procent respondentů domnívá, že firmy na charitu nepřispívají dostatečně. Za největší překážky označují peníze, čas a špatnou organizaci. Výzkum také zjistil, že charitě se více věnují začínající firmy. Více zapojují charitativní dary do svých obchodních plánů a vyzývají zaměstnance, aby přispěli.

-kk-
Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace