7 rad pro firemní vánoční večírek

IMAGE LAB s. r. o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti IMAGE LAB s. r. o.

Blíží se doba organizování firemních vánočních večírků. Článek proto přináší sedm rad, jak uspořádat velkolepou akci.

- Nechte si pomoci. Vytvořte organizační tým ze společenských zaměstnanců. Pomohou vám řadou nápadů pro večírek a tím, že je zapojíte do organizace, budou také méně reptat. Sbírejte nápady zaměstnanců například pomocí krátkého dotazníku nebo schránky, do níž mohou vhodit své návrhy.

- Jděte ven. Správnou atmosféru vánočního večírku nevytvoříte mezi pracovním zařízením, počítači, zbožím a kupou práce, kterou je třeba dodělat. Přesuňte večírek raději na nějaké slavnostnější místo. Pokud nechcete zvolit hotel nebo restauraci, proč nezkusit galerii, vyjížďkovou loď, muzeum, vesnickou hospodu, kluziště nebo jiné netradiční místo. Nebo si pronajměte autobus a servírujte občerstvení na vyhlídkové jízdě vánočně osvětleným městem.

- Je čas dávání. Řada lidí o Vánocích ráda přispívá na charitu. Umožněte proto zaměstnancům na večírku, aby shromáždili trvanlivé potraviny, hračky apod., které pak věnujete některé z charitativních organizací ve vašem okolí.

- Postarejte se o hudbu. Pokud si nemůžete dovolit, aby na vašem večírku hrál DJ nebo živá hudba, zajistěte alespoň kvalitní zvukový systém a CD přehrávač. Požádejte zaměstnance, aby si přinesli oblíbenou hudbu a pověřte někoho pravidelnou výměnou CD, aby nehrálo celý večer totéž. Můžete také využít hudebního talentu někoho ze zaměstnanců.

- Mír na zemi. Pokud budete slavit odpoledne, je pochopitelné, že se účast bude týkat pouze zaměstnanců. Jestliže však půjde o večerní událost, umožněte zaměstnancům, aby přišli se svým partnerem či jiným hostem, a udrželi tak mír alespoň ve svých domovech. Plánujete-li rodinnou akci, připravte speciální aktivity, občerstvení a dárky pro děti.

- Buďte zodpovědní. Především to znamená opatrnost s alkoholem. Buď omezte konzumaci, nebo zaměstnancům zařiďte bezpečnou dopravu domů.

- Lepší je dávat – skutečné dárky. Vyhněte se rozdávání dárků s firemním logem. Spíše než jako dárek by totiž působily jako reklama. Nejvhodnější jsou osobní dárky opatřené jmény zaměstnanců.

-kk-
Zdroj: Business Know-How - americký server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků
Štítky: Firemní kultura

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace